woensdag 11 april 2012

genieten

soms zit je in een dip en soms niet

ik poetste  m'n oude lila nagellak eraf om voor een nieuwe grasgroengele te gaan ..............
en met m'n nieuwe oorbellen voel ik me in lentestemming ............

toen ik nog even terug keek naar de blogpost over de give away besefte ik dat er geen datum bijstaat. 
het is nu 2 weekjes geleden en ik dacht dus maar zo 
om het te laten lopen tot vrijdag as 23.59 dus als je nog interesse hebt?? 
dan is het nu de moment om een reactie achter te laten ............

ook vroeg iemand me welk patroontje ik voor de bloemetjes van de slinger gebruikt heb

tis er eentje van mijzelf omdat ik 
de andere bloemetjes allemaal wat te pieterpeuterig vond

4 losse opzetten
en dan nog 19 stokjes in de eerste losse
sluiten met een halve vaste in de 4e losse van het begin
(je hebt dan 20 stokjes)
1 losse 
*1 vaste in het eerstvolgende stokje
1 stokje overslaan
5 stokjes in het eerstvolgende stokje
1 stokje overslaan*
herhaal van * tot * zodat je 5 bloemblaadjes hebt
eindig met een halve vaste in de eerste losse van deze toer
  trek de draad door en hecht deze af
Hoop dat het een beetje duidelijk is 
want ik ben niet zo goed in patroontjes opschrijven,
ik rommel maar wat aan ...............

geniet van de heerlijke lentedag!!
 Ester


1 opmerking:

  1. Kleur en fleur bij je......mooie lente gele nagels...een mooi rose knijpertje...en dan dat lieve blauwe bloemetje......
    Mooi, mooi.

    fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...