zaterdag 28 september 2013

weekend WIP

Ieder weekend denk ik:
deze dagen ff niks ......

maar dat valt altijd zo tegen
want er moeten gasten heen en weer gebracht
naar de sport, naar een vriendin,
of dan is er weer de
 één of ander eetfestijn
kortom er is nooit eens lekker "niks"

dit weekend gaan de kinderen 
een wafeltjes verkoop doen voor ALiS


is er een Spaghettidag bij de KLJ 
paardrijles, inkopen, shoppen enz. enz.
dat wordt niks met "niks" doen
maar als het zo druk is
dan kan ik echt uitkijken naar
eens lekker op de bank zitten haken
vooral als ik mijzelf weer eens uitdaag .......

mijn wip is een nieuwe tapestry tas
en omdat ik altijd opzoek ben naar veranderingen
verbeteringen haak ik deze in halve stokjes,
wel weer met 5 kleurtjes maar


wat me een beetje tegenstaat in die tapestry crochet
 is dat het ingewerkte patroontje altijd zo scheef staat ....
en daarmee ben ik nu dus aan het rommelen


je kunt het nu nog niet zo goed zien (ik 
heb pas 2 toeren in het patroon gehaakt)
maar toch zie ik al dat het beter boven elkaar staat

of ik nu echt overtuigd ben dat halve stokjes 
beter zijn dan vasten dat kan ik eigenlijk nog niet zeggen ....

oh ja en we hebben de zoete aardappel uiteindelijk
gebakken gegeten met een beetje
 oregano omdat er hier zijn
die van de koriander bultjes krijgen :)
ze vonden het lekker,
 dus voor herhaling vatbaar ....

fijn weekend allemaal .......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...