maandag 14 oktober 2013

bollekes en botjes

het is hier van massaproductie
mijn tapestry crochet bag nr 5
is bijna af ..... nouja bijna,
ik wil er een bohemian bag van maken
maar hij heeft nog wat afwerking nodig 


nu had ik bij haar ....
van die leuke bollekes gezien
en dat was precies wat ik zoek


dus haak ik nu bollekes
in allerlei kleuren
het schiet op hoor
en dan kan ik ze eraan haken .....

intussen is het ook bijna winter
en net als vorig jaar
lanceert ALiS ook dit jaar binnenkort weer
het BoneBox project


en daarom haak ik nu botjes ...
in massa dat wel natuurlijk ....
het worden sleutelhangers .....
maar de hangertjes moeten er nog aan ...


Waar zijn jullie op dit moment mee bezig?

fijne maandag ......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...