dinsdag 15 oktober 2013

Dagje Ikea

na een heerlijke mail van gisteren ......
kan ik aan het werk ....
alweer voor ALiS .......

een stel bevriende dierenartsen
vragen voor hun praktijk ......
en voor de snoezelruimte van één van de kinderen
en héééééleboel poezenkussens


en als ik zeg een hééééleboel
dan zijn dat er ook een hééééleboel,
althans voor mij dan toch. 
ze vragen er 20 ....



en ook nog wat spuugbandana's 
maar daarvoor moet ik eens op 
het www gaan zoeken 
(of heeft iemand van jullie 
hiervoor een denderend goed patroon danwel idee?)

met deze bestelling in mijn hoofd op naar de
Ikea natuurlijk ....
goedkope stofjes zijn een must als je
 dingen voor het goede doel maakt

fluks een lijstje gemaakt:
stoffen!
kussentjes
een kastje voor boven de wasmachine 


(nu de wasdroger daar niet
 meer staat hebben we plaats :)
en tot slot hebben we alweer knaapjes nodig
(volgens mij is er iemand die die dingen eet ...)

in de Ikea bleek al gauw dat ik mijn lijstje 
had voorbereid, ik wist hoeveel en welke stoffen ik 
wilde, dat was allemaal snel voor elkaar maar 
de hubs wist eigenlijk helemaal niet
 wat voor kastje hij zocht .... 
ter plekke in die grote hangar zoeken tussen al die 
schappen is niet echt iets wat je graag
doet na een morgen slenteren ......


uiteindelijk hebben we het dan toch gevonden 
met behulp van de Ikea-zoekmachine
(had dat ding nog nooit gebruikt 
maar nu kwam ie goed van pas ....)

En nu zitten ze in de was, de stofjes
want ik zal er snel aan moeten beginnen ....
maar ik moet eerst een
Minion-muts met sjaal maken
voor een verjaardag deze vrijdag  
kwestie van prioriteiten stellen.......

hier zijn ze gek van de Minions ......





3 opmerkingen:

  1. hoi! haak je nog steeds de amiguri (spel ik het zo goed?) hondjes voor het goede doel? dan wil ik er graag een bestellen.. en wel het Franse Bulldogje. in de kleuren van mijn Anne, chocobruin dus. ik hoor het graag! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirjam zou je me een mailtje kunnen sturen dan kunnen we wat afspreken: estermoen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...