dinsdag 29 oktober 2013

halloween

een vriendinnetje geeft een halloweenfeestje
en of ik nog ff een tas kan haken ....

die vraag kreeg ik vorige week ...
tijd genoeg dacht ik nog

maar ik had er geen rekening mee gehouden 
dat we vrijdag eerst meer dan 400 wafels
geleverd zouden krijgen


en dat die allemaal nog moesten 
worden verdeeld 


en dat zaterdag ... 
de tweede lading Roemeense hondjes 
zouden komen en dat ik daarbij zou helpen ....


Zie hier Tara die na een lange reis van 36 uur
eindelijk in een mandje kan worden 
omringt met alle liefde van de wereld

vandaag om 16:00 begon het feest
en tussen de bedrijven 
door haakte ik mij een ongeluk
en schminkte ik op de valreep nog
een enge clown .......


om 15:45 zaten we in de auto
en waren de clown en de 
tas kant en klaar,
het feest kon beginnen ......
(edit: hij mocht wel wat vrolijker kijken
.... je gaat naar een feestje hoor!)






edit:
fijne vakantie nog ......
er staat hier nog een tas klaar
maar ben door de drukte nog niet in staat
geweest die te fotograferen ......

ps
ik voel een give away aan komen :)

Ester





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...