maandag 11 november 2013

beetje koud

het wordt al een beetje kouder ....
en op het www kwam ik iets tegen

dat ik wel eens wilde proberen ....
en dat deed ik dus ....
gisterenavond begon experiment 1


met 2 kaarsjes,
4 blokjes
en een roze Ikea-pot



echt warm werd het niet in de kamer ...
dus vandaag heb ik
4 kaarsjes ....
8 blokjes
en twee omgekeerde potten 


de potten zelf worden heel snel warm
en je moet daar dus echt voor uit kijken
maar het wordt ook echt warm in de kamer

edit: de roze geverfde pot is geen succes
want hij begint te stinkie winkie :)
heb hem daarna vervangen door
een kleinere ongeverfde pot en dat ruikt beter

ik heb van die kaarsjes van bij de action
die branden 6 uur 
ik had het idee van hier:

en als ik het dan toch koud 
krijg dan draag ik gewoon deze ...



die cowls zijn toch zo
 lekker snel te haken ...
ze zijn nog niet af ....
maar straks te koop voor ALiS 


fijn begin van de week
Ester

1 opmerking:

  1. ha ! ik heb dat net een half uur geleden ontdekt en heb dat al direct gepind om ook eens uit te proberen !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...