zaterdag 9 november 2013

helemaal hippie

hij was al eventjes af hoor
tas nummer # 6
maar het Ikea tafeltje
dat ik al ff geleden kocht
raakte maar niet uit de doos .......

maar hier is 'ie' dan ...
niet het tafeltje ...............



maar wel m'n mijn eerste Bohemian/hippietas .......
ik gebruikte een zwart-wit borduurpatroon
en vulde de kleurtjes zelf in .....


de tas zelf is ongeveer 20 cm doorsnee
en dan omhoog gehaakt in halve vasten



voor het randje met de pompoms 
haakte ik eerst een grijze rand 
geïnspireerd op een rand 
die in het Action-Haken-Boek staat


de pompoms van Attic24 haakte ik
in verschillende kleurtjes ....


voor het hengsel haakte
 ik allemaal kleine grannies


die blijven leuk om te haken
het hengsel zette ik af met een grijze gehaakte band
waardoor het allemaal net iets steviger wordt


ik ben er zelf gewoon verliefd op .....
de kleurtjes, het patroontje
ik ben heel erg blij ermee

nadat ik vandaag de verse 
tomatensoep heb opgezet
begon ik met een nieuwe
nummertje #7 



nu maar eens één met Catania
en weer koos ik van die Bohemian-kleurtjes
op Pinterest heb ik zelfs een
bohemian/hippie board gemaakt


zoveel inspiratie ........
ik zit soms tot 's nachts 2 te haken
gelukkig heb ik niet zoveel slaap nodig ......

fijn (verlengd) weekeinde ...
Ester






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...