zaterdag 1 februari 2014

door de bomen

zie ik soms het bos niet meer ......
dan raakt het te vol in mijn hoofd 

vroeger raakte ik dan over mijn toeren
maar nu weet ik dat ik rust moet zoeken

daarvoor heb ik verschillende manieren gevonden
soms is het gewoon wandelen met de hond
of lekker lui Dr Phil of Dr Oz kijken

soms helpt haken,
of breien
of iets leuks naaien

maar vaker heb ik behoefte aan verdieping
dan zoek ik het meer innerlijk

ik heb daar een fijne app voor
die me dagelijks 'reminds'
dat ik m'n kussentje en rust moet zoeken

maar ook lees ik op het web inspirerende dingen
bijvoorbeeld op de  ZenHabits blog van Leo Babauta

eind vorig jaar deed ik mee met Oprah's en Deepaks
Desire and Destiny 21 days meditation experience
Veel geleerd en veel geschreven

een mens mag groeien nietwaar?!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...