maandag 3 februari 2014

sushi

wij eten wel vaker sushi
maar eigenlijk altijd take-away

dus toen we in het restaurant echt gingen zitten
en geen bestek zagen .......
was dat wel even schrikken ...

gelukkig had ik het al eens geleerd hoe het te doen
en ik hield het zelfs een hele avond vol 

BB daarentegen kreeg het niet voor elkaar
en omdat ik tegenover hem zat kon ik het hem ook moeilijk leren

toen de serveerster voorbij liep
trok hij haar aan haar japans gestyleerde vestje
'Legt u me nu eens uit hoe ik dat doe ....'
geschrokken boog ze voorover
en fluisterde in zijn oor:
'Dat kan ik ook niet meneer'
BB schaterde en riep luidkeels door de zaak:
'maar hoe eet jij dan'
'Gewoon met mes en vork'
zei ze en ze liep naar de bar om terug te keren met
bestek voor ons ...

ik heb het laten liggen 
maar BB 'prikte' lekker zijn rols naar binnen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...