woensdag 22 oktober 2014

2 handen 2 benen en één stel hersenen

jammer genoeg!!
had ik maar meer tijd ....
of kon ik maar beter organiseren

vandaag verliep als volgt
ik belde wat familie ...
er moest nodig gepoetst ...
intussen deed ik nog wat photoshop 
werk voor ALiS want ons Bone-Box project
is voor het 3e jaar op rij gestart


 hielp tussendoor Ollie met z'n Nederlands
bakte nog wat eitjes voor de lunch
 tegen 13;30 bedacht BB dat hij ook nog ff
een stukkie wilde behangen ...
ik knipte dus de banen


 babbelde nog wat gezellig met een vriendin
onderhield wat contacten per sms .....
en werkte ook nog aan een schriftcovertje ...



ook dit keer in mixedmedia
met eigen stempels
knip en plak werk
 ............. eigen ontwerp ...........


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...