donderdag 30 oktober 2014

#EveryDayChallenge4

tsja wat kan ik zeggen .....

de mannetjes van de nieuwe houtkachel stonden
belachelijk vroeg voor de deur ...


 het lijkt wel praktische kunst .........


altijd fijn een gat in je muur ....


 en een paar uur later stond ie er dan ...
geïnstalleerd en wel
maar ik heb geen fotootje genomen toen 
het nog licht was dus die zal voor morgen zijn ...

intussen zetten BB en ik de leibomen recht
de Amberbomen hebben zulk mooi blad 
we kunnen nauwelijks wachten tot ze volgroed zullen zijn


gelukkig had ik ook vandaag nog wat tijd
en legde ik de laatste hand aan deze ....


het werken met de "vrije naald" gaat steeds beter
(al maakte ik de fout om de stoftransport niet uit te zetten)


ik zit te broeden op een groter project maar
het is nog niet uitgekristaliseerd ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...