vrijdag 31 oktober 2014

#EveryDayChallenge5

een klein beetje achtergrond informatie over waarom 
ik deze uitdaging met mijzelf ben aangegaan 

het schrijven erover is eigenlijk ondergeschikt
ik ben niet zo'n beste schrijver

de afgelopen periode heb ik veel gelezen
en veel inspiratie opgedaan

bijvoorbeeld bij Hens Teeth

en Alisa Burke is ook zo mooi!
butterflies paper kit

en Susana Tavaras is weer iets helemaal anders

Susana Tavares

of  neem nu de mooie dingen die peaceofpi studio maakt
peaceofpi studio

de Skinny Artist gaf me uiteindelijk een laatste duwtje in de rug
nu is het afgelopen met het gedraal en
is het tijd voor actie.......

vandaar dat ik nu mijn dagelijkse worsteling
hier neer pen ......





dit is het laatste schriftcover dat ik maakte voor de the greek cat rescue 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...