zondag 2 november 2014

zomaar zondag

gisteravond had ik een kleine disaster
ik wilde pizzadeeg maken 
(moet niet moielijk zijn denk je)
maar er ging iets verkeerd met het meten

en ik gooide er teveel water in waardoor ik een
soort van beslag kreeg
ik helemaal in de stress
iedereen de keuken uitgejaagd en
er dan uiteindelijk maar een bonk gist bijgegooid,
en heel wat grammen extra bloem

de pizza's waren toch nog te eten
en de rest van het deeg is vandaag een gevulde foccacia geworden
met mozzarela, artisjokharten, pijnboompitten pesto enz ....


Vandaag maakte LennyB zijn huiswerk  ..
hij heeft volgende week een
test over het maken van pompoensoep


dus met de handleiding in de aanslag
maakte hij het helemaal zelf .......


ook vandaag werkte ik een beetje aan
 mijn #EveryDaychallenge
met wat handgeborduurde extra's ....




nog één nachtje en de vakantie is voorbij .....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...